Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Co należy zrobić z nadpłatą/niedopłatą otrzymaną w rozliczeniu mediów?

Jeżeli z rozliczenia wynikła niedopłata należy ją wpłacić na wskazany w rozliczeniu rachunek bankowy w terminie 30 dni od wystawienia powiadomienia o rozliczeniu.

Jeżeli z rozliczenia wynika nadpłata to można  pomniejszyć bieżące opłaty o wskazaną kwotę nadpłaty, lub złożyć pisemny wniosek o zwrot nadpłaty na wskazany przez siebie rachunek bankowy pod warunkiem braku zaległości na koncie czynszowym lokalu.

pokaż metkę
Autor: ZBK
Osoba publikująca: Krzysztof Marcinkiewicz
Podmiot publikujący: ZBK w Krakowie
Data publikacji: 2019-11-26
Data aktualizacji: 2019-11-26
Powrót